Section Internationale Britannique

For the most up to date information about the section and enrolment, please visit our association website or the facebook page.
The 2024 open day will take place on Saturday 16th March from 10 am - 12 pm. Please check this website and the facebook page close to the date, in case of changes. Find out more about the International section in our videos on the facebook page.
The International Section entrance tests will take place on 8th and 9th April 2024. Any candidates currently living outside the area will be contacted by email to organise an online test. Please check your inbox, including junk mail.
Registration forms for 2024 tests for all levels, including an information sheet, are available below. All deadlines to be respected are included in the information.
Feel free to contact the school for any other information you might need at ce.0132565t@ac-aix-marseille.fr

Retrouvez toutes les informations nécessaires à propos de la section internationale sur le site web de notre association ou sur notre page facebook.
La journée portes ouvertes 2024 aura lieu le samedi 16 mars de 10h à 12h. Veuillez vérifier les informations sur ce site plus près de la date. Veuillez découvrir la section internationale en vidéo sur la page facebook.
Les tests d’entrée 2024 pour tous les niveaux auront lieu les 8 et 9 avril 2024. Les candidats éloignés seront contactés par mail pour un test à distance. Veuillez vérifier votre boîte mail, y compris les spams.
Les formulaires d’inscription aux tests pour 2024 sont disponibles sur cette page au format Word ou Pdf. Veillez à respecter impérativement les dates de retour.
Merci de contacter le collège pour toute autre information à l’adresse : ce.0132565t@ac-aix-marseille.fr